Suomen Mieskuoroliitto myy nyt Suomi 100 -juhlavuoden kunniaksi Suomen rakkain mieskuorolaulu -levyä jäsenkuoroilleen huikean edulliseen hintaan vain 6 euroa/kpl, kun kuoro ostaa levyä vähintään yhden laatikollisen (31 kpl). Kuoro voi myydä levyä edelleen haluamaansa hintaan vaikkapa omien Suomi 100 -tapahtumien yhteydessä tai lahjoittaa sitä omille yhteistyökumppaneilleen. Tässä onkin loistava mahdollisuus juhlasyksyyn erityisesti sellaisille kuoroille, joilla ei ole omia teemaan sopivia äänitejulkaisuja tai jotka kaipaavat muuten lisää mieskuorotuotteita valikoimaansa.

Tarjoushinta 6 euroa/kpl on voimassa Suomi 100 -vuoden loppuun 31.12.2017 saakka, ja se sisältää ALV 24 %. Postitse toimitettaviin levytilauksiin lisätään toimituskulut 6,90 euroa. Mikäli levyä haluaa tilata pienempiä määriä, hinta jäsenkuoroille enintään 30 kpl tilauksille on 12 euroa/kpl ja muille 15 euroa/kpl. Kustakin myydystä levystä lahjoitetaan myös 1 euro liiton Tulevaisuusrahastoon poika- ja nuorten miesten kuorojen hyväksi tehtävään työhön.