Uusi lauluvuosi 2022 aloitetaan jälleen koronarajoitusten alaisena ja monin paikoin etä- tai omatoimiharjoituksin. Hätä ei ole kuitenkaan tämän näköinen: tammikuun jäsentarjouksena saat nyt apuvälineitä mieskuoro-ohjelmiston kotiharjoitteluun ja merkkilaulukirjat ja stemmalevyt alennushinnoin!

Tarjous koskee seuraavia tuotteita:

• Perusmerkkilaulut 20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
  • Taitomerkkilaulut 20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
  • Mestarimerkkilaulut 20 euroa (norm. jäsenhinta 28 euroa)
  • Serenadeja 20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
  • Perus- ja taitomerkkilaulujen stemma-CD:t 15 euroa/stemma (kolme levyä, norm. 17 euroa)

Mestarimerkin ja serenadimestarin merkin harjoitteluun ei ole toteutettu stemmalevyjä, mutta olemme koonneet niistäkin Spotify-soittolistat harjoituskäyttöön tai muuten vain fiilistelyyn:

Jäsentarjous on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden jäsenille kaikkiin 31.1.2022 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilauksiin samaa tuotetta -10 % lisäalennus!

Tilaukset voi tehdä liiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta, mutta sovi tällöin noutoajasta etukäteen – teemme tammikuussakin osittain etätyötä.