Tällä viikolla vietetään verkkokauppojen alennusmyyntikampanjaa Black Fridayn ja Black Weekin merkeissä. Tarjoamme myös tällä viikolla muutaman nopean tilaajan tarjoushinnan hittituotteistamme, hyödynnä edut oman kuoron tulevaa toimintaa varten!

Black Fridayn pikatarjouksena pinkkiä hattaraa, lämpöä ja rakkautta marraskuun harmauteen: 27.-30.11.2020 tehtyihin tilauksiin Serenadeja -25 % alennuksella eli 18 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 24 euroa). Tämä viime vuonna ilmestynyt Saara Aittakummun suunnittelema myyntimenestys sisältää 30 serenadia, tuttuja lauluja ja uusia helmiä perinteisestä mieskuoromusiikista barbershopiin ja laulelmiin. Lauluja opettelemalla on myös mahdollista suorittaa serenadimestarin merkki.

Koronarajoitusten tiukentuessa moni kuoro ja laulaja palaa perusasioiden äärelle liiton merkkilauluohjelmistoihin. Jos koko kuoron harjoitukset ovat tauolla, merkkikokonaisuuksien harjoittelu yksin stemmalevyjen avustuksella tai kvartetin kanssa pitää äänen laulukunnossa ja mielen virkeänä. Tarjoamme nyt 25.-30.11.2020 tehtyihin tilauksiin kaikki merkkilaulukirjat -25 % alennuksella, eli Perus- tai Taitomerkkilaulut 18 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 24 euroa) ja Mestarimerkkilaulut 21 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 28 euroa).

Tarjoushinta on voimassa rajoitetun ajan liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille. Yli 20 kpl tilaukseen samaa tuotetta myönnämme vielä -10 % lisäalennuksen! Tilauksen voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteitaa on mahdollista myös ostaa toimistoltamme Helsingin Kannelmäestä. Toimistomme on pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30-15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme edelleen osittain etätyötä.