Helmikuun jäsentarjous on oiva apuväline mieskuoro-ohjelmiston omatoimiseen harjoitteluun ja merkkikokonaisuuksien haltuunottoon melkein huomaamatta – vaikkapa kesän merkkilaulukurssia silmällä pitäen. Perus- ja taitomerkkilaulujen stemmalevyt (yht. 3 CD:tä) saat nyt -30 % alennuksella eli vain 11,90 euroa/levypaketti (norm. jäsenhinta 17 euroa, muille 22 euroa).

Paketista on neljä versiota, yksi kullekin stemmalle: T1, T2, B1 ja B2. Levyllä kuuluvat kvartetin laulamana kaikki stemmat, ja valittu stemma on nostettu kokonaisuudessa vahvemmin esiin. Pro-vinkki: pidemmälle merkkikokonaisuuden harjoittelussa ehtinyt voi valita laulukaveriksi myös jonkin muun stemman paketin kuin omansa kvartettitilannetta simuloidakseen!

Alennushinta on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 28.2.2023 mennessä tehtyihin tilauksiin – yli 20 kpl tilaukseen mitä tahansa stemmalevyjä lisäksi 10 % lisäalennus! Tuotteiden tilaukset Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisätään toimituskulut 6,90 euroa/tilaus. Tilauksen voi myös erikseen sovittaessa noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta – sovi kuitenkin tällöin noutoajasta etukäteen, sillä teemme osittain etätöitä.