Koronapandemia on vaikuttanut monen kuoron taloustilanteeseen dramaattisesti. Koska kaveria ei tässäkään tilanteessa jätetä, liitto antaa jäsenkuoroilleen suurtapahtuma Helsinki Male Choir Weekendin valtakunnallisen näkyvyyden hyödynnettäväksi omassa varainhankinnassaan. Kyseessä on ensimmäinen koronapandemian jälkeen järjestettävä suurimuotoinen kuorotapahtuma: jälleennäkemisen riemua, kulttuurin paluun iloa ja paljon positiivisia tunteita. Tästä ainutlaatuisesta innosta saavat myös tapahtuman yhteistyökumppanit osansa ja pääsevät osallistumaan koko kulttuurialan jälleenrakennukseen.

Jäsenkuoro saa hankkimistaan sponsorituotoista 50 % ja mahdollisuuden laajentaa omia paikallisia yhteistyökumppanuuksiaan valtakunnallisen tason näkyvyydellä. Lisätietoja yhteistyömahdollisuuksista ja hinnoista esitteessä: https://mieskuoro.fi/wp-content/uploads/2021/09/HMCW_yrityksille.pdf Eniten sponsorirahaa Helsinki Male Choir Weekendille hankkinut kuoro kruunataan yllätyspalkinnolla!

Toimi näin:
1. Kuoron puheenjohtajana saat lähipäivinä puhelun yritysyhteistyöryhmämme jäseneltä, jolta voit kysyä lisää yhteistyömahdollisuuksista
2. Paikallisia yrityksiä voit lähestyä suoraan; valtakunnallisten yrityksen kontaktoimisesta sovi etukäteen liittohallituksemme jäsenen Janne Korhosen kanssa (janne.korhonen@mieskuoro.fi, puh. 040 743 6047) päällekkäisyyksien välttämiseksi
3. Lähesty yritystä oheisen esitteen ja mediakortin kanssa kanssa ja kerro eri vaihtoehdoista yhteistyöhön
4. Kun yhteistyöstä on sovittu, yritys täyttää yhteistyölomakkeen verkossa
(http://bit.ly/hmcw2021) ja kuoro ilmoittaa maksutiedot provisiota varten liiton toimistoon (toiminnanjohtaja@mieskuoro.fi)
5. Deadline yhteistyökumppaneiden hankkimiseen 3.11.2021
6. Liitto laskuttaa sovitun tuen yritykseltä tapahtuman jälkeen joulukuussa 2021 ja maksaa suorituksen saatuaan 50 % jäsenkuorolle (rekisteröidyn yhdistyksen tai vastaavan tilille, ei yksityishenkilölle)

Jäsenyhdistysten ilmoitukset ja muu oma mainostus tapahtuman yhteydessä myös suoraan puoleen hintaan (alennushinnasta ei enää provisiota)!