Tyhjennämme joulukuussa Kaapelitehtaalle muuttaessamme varastoa mieskuorotekstiileistä. Tarjoammekin nyt joulukuun jäsentarjouksena t-paidat, hupparit ja sukat -30 % alennuksella omaan kaappiin tai pukinkonttiin. Osaa tuotteista on jäljellä enää pieniä määriä hajakokoja, joten toimi nopeasti!
T-paita ”Mieskuorossa on munaa!” 10,50 euroa/kpl
– musta paita sinisellä painatuksella
– miesten koot S–3XL, naisten koot S–XXL
– norm. 15 euroa
T-paita ”Peruskallio” 7 euroa/kpl
– musta paita harmaalla painatuksella (Sibelius, Kuula, Madetoja ja Palmgren)
– miesten koot M ja XL
T-paita ”Madetoja2015” 7 euroa/kpl
– musta paita oranssilla Madetoja-painatuksella
– miesten koot S ja XL
Huppari ”Madetoja2015” 15,40 euroa/kpl
– oranssi huppari mustalla Madetoja-painatuksella
– miesten koot M-XXL
– norm. 22 euroa
Kukkosukat 7 euroa/pari
– mustat pukusukat hopeanharmaalla kudotulla kukkologolla
– koot 40-42, 43-45, 46-48
– norm. 10 euroa
Tarjoushinnat ovat voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 3.1.2021 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilaukseen samaa tuotetta myönnämme vielä -10 % lisäalennuksen! Tilauksen voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Palvelemme kuluvan viikon Kannelmäessä ja 14.12. alkaen uusissa toimitiloissa, sovi mahdollisesta noudosta muutostamme johtuen etukäteen!