Suomen Mieskuoroliiton kesäkurssit järjestetään jälleen Joutsenon Opistolla juhannuksen jälkeisellä viikolla. Kesäkurssivalikoima sisältää seuraavat kurssit:

Merkkilaulukurssi 28.–30.6.2019

Perinteisellä merkkilaulukurssilla koulutetaan perus- ja taitomerkkilauluja niin yksittäisille laulajille kuin isommille ryhmille samasta kuorosta. Kurssille voi tulla vasta harjoittelemaan merkkikokonaisuutta tai kertaamaan jo suoritettua merkkiä, kurssin päätteeksi on myös mahdollisuus merkkisuorituksiin. Kouluttajina toimivat Anneli Julén ja Mari Sillanpää. Kurssi alkaa perjantaina klo 11 ja päättyy sunnuntaina klo 15. Merkkilaulukurssin hinta on täysihoidolla 299 euroa ja ilman majoitusta ja aamiaista 240 euroa. Ilmoittautumisaikaa on jatkettu 2.6.2019 saakka sähköisellä lomakkeella: https://goo.gl/forms/CwB7blI79ammF8ak2

Teppo Lampelan laulutunnit 29.–30.6.2019

Kurssiviikonlopun aikana on mahdollisuus arvostetun kontratenorin ja laulupedagogin Teppo Lampelan yksityistunteihin. Laulutunnit eivät sisälly kurssien osallistumismaksuun vaan niistä laskutetaan erikseen 40 euroa/30 minuuttia. Laulutunteia voi varata kurssien ilmoittautumislomakkeilla tai ottamalla yhteyttä liiton toimistoon.

Kurssiviikon aikana järjestetään myös edustuskuoro Liiton Miesten harjoitusperiodi, ja periodin yhteydessä on mahdollisuus myös suorittaa koelaulu Liiton Miesten riveihin.

Tervetuloa oppimaan uutta ja viihtymään hyvässä mieskuoroseurassa idylliselle Joutsenon Opistolle!