Jatkoimme kevään erikoistarjousta kaikista merkkisuorituksiin tähtäävistä julkaisuistamme toimiston kesälomaan saakka! Tilaa nyt täydennykset omaan hyllyyn tai kuoron nuottikaappiin viimeistään 11.6.2020, niin saamme tuotteet postiin ennen lomia:

Perusmerkkilaulut ja Taitomerkkilaulut 19 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 24 euroa)
Mestarimerkkilaulut 19 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 28 euroa/kpl)
Serenadeja 19 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 24 euroa/kpl)
Perus- ja Taitomerkkilaulujen stemmalevyt T1, T2, B1 tai B2 15 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 17 euroa/kpl)

Alennushinnat ovat voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 11.6.2020 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilaukseen samaa tuotetta lisäksi -10 % lisäalennus! Tuotteiden tilaukset Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisätään toimituskulut 6,90 euroa/tilaus, ja tuotteet voi myös noutaa toimistoltamme Helsingin Kannelmäestä (sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, teemme kesäkuussa pääsääntöisesti etätyötä).