Avaamme elokuussa uuden laulukauden tuttuun tapaan kampanjalla, joka kannustaa jäsenkuorojamme pitämään ääntä ja houkuttelemaan uusia laulajia riveihinsä. Kampanjan aikana haluamme kuulla ajatuksianne mieskuorolaulun tärkeydestä: mitä mieskuorolaulu teille edustaa ja antaa – ja miksi sen on niin PRKL:n mukavaa!

Kampanja alkaa 8.8.2022 liiton julkaisemalla videolla. Kampanjaan voi osallistua elo–syyskuun ajan joko yksittäisenä laulajana tai koko kuoron voimin tuottamalla tervehdyksiä, videoita sekä kommentoimalla ja jakamalla liiton kampanjapäivityksiä. Merkitse julkaisut tunnisteilla #mieskuoro ja #ääntäprkl. Lisäksi keräämme teiltä Facebookissa tietoja syksyn koelaulutilaisuuksia. Lisätietoja kampanjasta saat seuraamalla liiton viestintäkanavia.

Jaamme aina mielellämme myös jäsenkuorojen konsertti-ilmoituksia sekä muita sosiaalisen median päivityksiä omissa kanavissamme – voit vinkata kuoronne kuulumisista toimistollemme tai merkitä liiton kanavat suoraan somepäivitykseen Facebookissa @mieskuoroliitto ja Instagramissa @mieskuoro!