Kuorotoiminta käynnistyy vähitellen koronapandemian aiheuttaman hiljaiselon jälkeen. Kuorotoimintaan kohdistuneet voimakkaat rajoitustoimet ja mediassakin toistellut esimerkit kuorolaulun vaarallisuudesta ovat kuitenkin tehneet syvän loven julkisuuskuvaan ja kuorotoimijoiden talouteen.

Liittomme tukee koko mieskuorokenttää jälleenrakennuksessa koronapandemian jälkeen. Toteutamme tapahtumia ja tuotamme nuottimateriaalia kuorojen käyttöön. Jatkamme myös vahvaa edunvalvontaa kuorotoiminnan hyväksi yhdessä sidosryhmiemme kanssa, jotta paluu normaaliin olisi mahdollisimman helppoa.

Voit tukea toimintaamme suomalaisten mieskuorojen hyväksi liittymällä liiton kannattajajäseneksi. Liiton kannattajajäsenmaksu on 100 euroa/vuosi ja ainaiskannattajajäsenmaksu 1000 euroa. Suomen Mieskuoroliiton kannattajajäseneksi voi liittyä joko henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö. Lue lisää ja täytä liittymislomake: https://forms.gle/3BoCJSnBm62wFgDA9

Kannattajajäseneksi liittyvä henkilö tai yhteisö sitoutuu maksamaan voimassa olevan kannattaja- tai ainaiskannattajajäsenmaksun. Kannattajajäsenyys jatkuu automaattisesti ja kannattajajäsenmaksu laskutetaan vuosittain tammikuun alussa, ellei kannattajajäsen irtisano jäsenyyttä edellisen vuoden loppuun mennessä. Ainaiskannattajajäsenmaksu laskutetaan vain kerran.

Liiton kannattajajäsenenä olet mukana varmistamassa liiton aktiivisen toiminnan myös tulevaisuudessa, asiantuntijapalvelut poikkeustilanteissakin sekä monipuoliset mieskuorotapahtumat ja -koulutukset. Kannattajajäsenille lähetetään liiton jäsenkirjeet ja muita tiedotteita toiminnasta, mikäli kannattajajäsen on antanut tähän luvan. Kannattajajäsenille voidaan myös tarjota erityisetuja liiton palveluista ja tuotteista. Liiton myyntituotteiden jäsenhinnat koskevat myös kannattajajäseniä.

Liiton kannattajajäsenenä mahdollistat muun muassa tällaiset tapahtumat tulevaisuudessakin: kuvassa karonkkaväkeä VI Kansainvälisen Leevi Madetoja -mieskuorokilpailun karonkassa Tampereella huhtikuussa 2015. Kuva: Markku Pihlaja.