Lokakuun jäsentarjouksena uutta ohjelmistoa tilanteeseen kuin tilanteeseen: teemakokoelmamme -20 % alennuksella! Tarjous koskee seuraavia julkaisuja:

Juomalauluja II Oktoberfest-tunnelmiin, karonkkalaulustoksi tai vappukeikoille 19,20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
Joululauluja II monipuolisesti joulukonsertteihin ja pikkujoulukeikoille 19,20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
Serenadeja konserttikäyttöön, serenadimestarin merkin suorituksiin ja juhlatilaisuuksiin 19,20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
Muuta! ohjelmistoa miesäänille kevyempiin konsertteihin ja yhtyekeikoille 19,20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
Hartaita lauluja II kirkkokonsertteihin, jumalanpalveluksiin ja kirkollisiin tilaisuuksiin 19,20 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa)
Mies, kuoroon! tutustumispaketti mieskuorolauluun 9,60 euroa (norm. jäsenhinta 12 euroa)
Sotaveteraanien perinnelaulut sota-aikaista vakavampaa ja keveämpää ohjelmistoa 9,60 euroa (norm. jäsenhinta 12 euroa)

Tutustu julkaisuihin tarkemmin verkkosivuillamme https://mieskuoro.fi/project/nuottikokoelmat/ tai kysy lisää liiton toimistosta!

Tarjous on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden jäsenille kaikkiin 31.10.2021 mennessä tehtyihin tilauksiin. Tilaukset voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta. Toimistomme on pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30–15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme edelleen osittain etätyötä.