Lokakuun jäsentarjouksena uutta laulettavaa nuottihyllyyn! Valikoidut teemakokoelmat vain 18 euroa/kpl eli -25 % alennuksella (norm. jäsenhinta 24 euroa, muille 29 euroa).

Tarjous koskee seuraavia nuottijulkaisujamme:
Juomalauluja II – Oktoberfest-tunnelmiin, karonkkalauluiksi ja illanistujaisiin
Joululauluja II – tulevaa joulusesonkia silmällä pitäen
Hartaita lauluja II – kirkollisiin tilaisuuksiin, messuavustuksiin ja hengellisiin konsertteihin
Muuta! ohjelmistoa miesäänille – viihteellisempää ohjelmistoa vaikkapa kvartettikäyttöön

Tarjoushinta on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 1.11.2020 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilaukseen samaa tuotetta myönnämme vielä -10 % lisäalennuksen! Nuottikokoelmien tilaukset voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös ostaa toimistoltamme Helsingin Kannelmäestä. Toimistomme on pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30-15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme syksyn aikana edelleen osittain etätyötä.