Maaliskuun jäsentarjous on oiva apuväline mieskuoro-ohjelmiston omatoimiseen harjoitteluun ja merkkikokonaisuuksien haltuunottoon melkein huomaamatta. Perus- ja taitomerkkilaulujen stemmalevyt (3 CD:tä) saat nyt -30 % alennuksella eli vain 11,90 euroa/levypaketti (norm. jäsenhinta 17 euroa, muille 22 euroa). Paketista on neljä versiota, yksi kullekin stemmalle: T1, T2, B1 ja B2. Levyllä kuuluvat kvartetin laulamana kaikki stemmat, ja valittu stemma on nostettu kokonaisuudessa vahvemmin esiin. Pro-vinkki: pidemmälle merkkikokonaisuuden harjoittelussa ehtinyt voi valita laulukaveriksi myös jonkin muun stemman paketin kuin omansa kvartettitilannetta simuloidakseen!

Alennushinta on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 31.3.2021 mennessä tehtyihin tilauksiin. Tuotteiden tilaukset Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisätään toimituskulut 6,90 euroa/tilaus, ja tilauksen voi myös erikseen sovittaessa noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta – teemme edelleen osittain etätyötä, emmekä ole paikalla päivittäin.