Maaliskuun jäsentarjouksena saat nyt valikoidut liiton teemakokoelmat vain 10 eurolla! Tasarahatarjous koskee seuraavia Suomen Mieskuoroliiton kokoelmia:

• Mies, kuoroon! (norm. jäsenhinta 12 euroa)
    johdatus mieskuorolauluun 14 eritasoisen teoksen ja henkilöesittelyiden kautta
  • Sotaveteraanien perinnelaulut (norm. jäsenhinta 12 euroa)
    50 sota-ajan laulua mieskuorolle
  • Muuta! ohjelmistoa miesäänille (norm. 24 euroa)
    15 monipuolista kevyttä laulua niin mieskuoroille kuin lauluyhtyeillekin
  • Hartaita lauluja II (norm. jäsenhinta 24 euroa)
    30 hengellistä laulua jumalanpalveluksiin, hautajaisiin ja muihin hengellisiin tilaisuuksiin sekä kirkkokonserttikäyttöön

Alennushinta on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 2.4.2023 mennessä tehtyihin tilauksiin – yli 20 kpl tilaukseen lisäksi 10 % lisäalennus! Tuotteiden tilaukset Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisätään toimituskulut 6,90 euroa/tilaus. Tilauksen voi myös erikseen sovittaessa noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta – sovi kuitenkin tällöin noutoajasta etukäteen, sillä teemme osittain etätöitä.