Saimme juuri liiton varastoon uuden erän suosittua Crescendo-adressia. Adressin kuvituksena on liiton tilausgrafiikka, Esa Riipan upea Crescendo-teos, joka on toiminut aiemmin myös liiton lahjaesineenä. Vaakasuuntainen adressi on tekstitön, ja se soveltuu kuvituksensa puolesta niin onnitteluihin kuin surunvalitteluihinkin tai vaikkapa ansioitunutta kuorotoimijaa muistettaessa kunniakirjan kanneksi. Yksittäispakattu adressi sisältää viivoitetun sisälehden, nyörityksen ja kirjekuoren.

Saat nyt Crescendo-adressin hintaan 10 euroa/kpl (norm. 15 euroa/kpl). Adresseja kannattaa varata myös varastoon tulevia tarpeita varten: vähintään 10 kpl tilauksiin lisäksi 10 % lisäalennus! Adressin tuotto käytetään kokonaisuudessaan Suomen Mieskuoroliiton ja sitä kautta jäsenkuorojemme toiminnan hyväksi. Meiltä voit myös tilata lahjakortin haluamallasi summalla liiton tuotemyymälään adressikansiin liitettäväksi vaikkapa oman kuoron aktiivien tai ystäväkuoron muistamiseen.

Tarjoushinta on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 30.11.2022 mennessä tehtyihin tilauksiin. Tilauksen voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse toiminnanjohtaja@mieskuoro.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteet on myös mahdollista noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta – sovi kuitenkin tällöin noutoajasta etukäteen, sillä teemme osittain etätöitä.