Marraskuun jäsentarjouksemme suuntaa ajatukset Helsingin Musiikkitalon komeisiin puitteisiin, joissa vietetään myös ensi huhtikuussa Helsinki Male Choir Weekendiä. Vuoden 2013 Talvipäivillä äänitetyn Suomen rakkain mieskuorolaulu -levyn saat nyt tarjoushintaan vain 9,90 euroa/kpl (norm. 15 euroa/kpl) – tilaa siis tästä vaikka joululahjat hyvissä ajoin koko lähipiirille!

Mukana levyllä ovat kaikkien aikojen rakkaimmat mieskuorolaulut Sibeliuksesta Kuulaan, Madetojasta Palmgreniin ja Rautavaarasta Bergmaniin. Rakkaimpia mieskuorolauluja tulkitsee maamme mieskuorojen parhaimmisto yhdessä ja erikseen, ja levyn huipentaa kaikkien aikojen rakkain suomalainen mieskuorolaulu, Sibeliuksen Finlandia-hymni lähes 1 500 laulajan suurkuoron voimin. Koko levyn sisällön löydät täältä: https://mieskuoro.fi/project/suomen-rakkain-mieskuorolaulu/ Kustakin myydystä levystä ohjataan myös suoraan 1 euro Suomen Mieskuoroliiton Tulevaisuusrahastoon poika- ja nuorten miesten kuorojen hyväksi tehtävään työhön.

Tarjoushinta on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 30.11.2020 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilaukseen myönnämme vielä -10 % lisäalennuksen! Tilauksen voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Levyjä on mahdollista myös ostaa toimistoltamme Helsingin Kannelmäestä. Toimistomme on pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30-15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme syksyn aikana edelleen osittain etätyötä.