Suomen äänekkäintä Oktoberfestia vietetään jälleen tänä syksynä! Tapahtumapaikkana on jo aikaisemmiltakin juhlilta tuttu Mieskuoro Laulajien Laulumaja Tampereella (Takojankatu 1). Juhlat alkavat lauantaina 16.10.2021 klo 17.

Luvassa on jälleen hyvää seuraa, ruokaa ja juomaa sekä luonnollisesti paljon mieskuorolaulua. Pakkaa siis mukaan Juomalauluja II, puhtaat kalsarit ja hammasharja ja tule Tampereelle äänekkääseen juhlintaan pitkän hiljaisen kauden jälkeen! Tapahtuman osallistumismaksu on 35 euroa/hlö sisältäen maittavan Oktoberfest-illallisen Nokian Panimon Keisari-oluineen. Osallistujana voi ostaa myös Juomalauluja II -nuottikokoelman hintaan 19 euroa (norm. jäsenhinta 24 euroa).

Tapahtuman ilmoittatumisaikaa on jatkettu 11.10. saakka tai niin kauan kuin tilaa riittää, ja mukaan voi ilmoittautua kuoroittain tai yksittäin sähköisellä lomakkeella: https://forms.gle/MHT1ky7B2yq3Sgfx7 Myös avecit ja mieskuorolaulusta kiinnostuneet vieraat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Varmistathan itsesi ja muiden turvallisen Oktoberfest-osallistumisen saapumalla tapahtumaan vain terveenä ja täysin rokotettuna. Tapahtumatilan asiakaspaikoista on käytössä enintään puolet, ja jokaisella on oma istumapaikka.

Yhteistyössä: