Järjestämme perusmerkkikoulutuksen Keravalla 9.–10.10.2021 liittomme musiikkilautakunnan jäsenen Ilkka Aunun johdolla. Koulutuspaikkana on Keravan seurakunnan Katupappila (Kauppakaari 8, Kerava) ja kurssin hinta on 15 euroa/hlö (ruokailut, matkat ja mahdolliset majoitukset omakustanteisesti).

Lauantain 9.10.2021 koulutuspäivä alkaa klo 11 ja päättyy klo 17. Sunnuntaina 10.10.2021 koulutus alkaa klo 11 ja päättyy klo 15.15, jonka jälkeen on vielä mahdollisuus merkkisuorituksiin. Mukana koulutuspäivissä on myös liiton tuotemyyntipiste.

Kurssilla on vielä tilaa, voit ilmoittautua mukaan tästä linkistä: https://forms.gle/4LRiozPr67SbcpZa6 (mikäli samasta kuorosta osallistuu isompi joukko, vastaavat tiedot voi myös toimittaa liiton toimistoon esimerkiksi Excel-tiedostona sähköpostilla toiminnanjohtaja@mieskuoro.fi). Kurssin osallistujat voivat hankkia liiton merkkilaulukirjoja ilmoittautumisen yhteydessä 19 euron tarjoushintaan (norm. 24-28 euroa/kpl).

Suunnittelemme vastaavaa kurssia myös Mikkeliin, seuraa tiedotustamme!