Mieskuoroklassikko Perusmerkkilaulut saavuttaa tänä syksynä merkittävän virstanpylvään, kun kokoelmasta otetaan jo 10. painos. Ensimmäisen kerran vuonna 2004 ilmestynyttä 40 laulun kokonaisuutta on myyty jo yli 6000 kpl, eli lähes tuplasti liiton jäsenmäärän verran. Kokoelman edellinen painos on tällä hetkellä loppuunmyyty, ja uusi 10. painos ilmestyy syys-lokakuun vaihteessa. Tilaa omasi nyt niin saat juhlapainoksen hyllyysi heti sen ilmestyttyä!

Perusmerkkilaulujen jäsenhinta on 24 euroa ja muille 29 euroa. Yli 20 kpl tilauksiin -10 % alennus! Postitse toimitettavista tilauksista veloitetaan toimituskuluina 6,90 euroa. Tilaukset liiton toimistoon: mieskuoroliitto@sulasol.fi tai puh. 010 8200 236.