Järjestämme syksyn aikana kaksi webinaaria jäsenkuorojemme hallintoaktiiveille. Liiton puheenjohtajan Antti Ilmavirran isännöimät webinaarit alkavat päivän teemaan liittyvällä alustuksella, jonka jälkeen on aikaa keskusteluun aiheen tiimoilta. Webinaarin lopuksi on mahdollisuus vapaamuotoiseen hyvien käytänteiden jakoon ja kysymysten esittämiseen muille kuoroaktiiveille. Webinaarit on tarkoitettu erityisesti kuorojen puheenjohtajille ja hallitusten jäsenille, mutta myös kuoronjohtajat ja yksittäiset laulajat ovat tervetulleita mukaan.

Puheenjohtajan webinaarit järjestetään syksyllä 2020 seuraavasti:
ke 14.10.2020 klo 17–18.30 – Mieskuorojen koronahaasteet
to 19.11.2020 klo 17–18.30 – Yhteistyö paikallisella ja valtakunnallisella tasolla sekä katsaus Sulasolin liittokokousasioihin

Webinaarit järjestetään Teams-videoneuvotteluohjelman välityksellä. Ohjelmaa voi käyttää joko verkkoselaimella tai työpöytä- tai mobiilisovelluksella. Kumpaankin webinaariin tulee ilmoittautua viimeistään edellisenä päivänä sähköisellä lomakkeella: https://forms.gle/WfP56Y2MChv97oYu9 Linkki webinaariin toimitetaan ilmoittautuneille saman päivän aamuna.