Liiton seuraavat Talvipäivät järjestetään 4.–5.3.2017 Helsinki–Tallinna-risteilyllä. Tapahtuma on tällä kertaa seminaarimuotoinen ja suunnattu erityisesti jäsenkuorojen puheenjohtajille, taiteellisille johtajille ja muulle hallintoväelle. Luvassa on sekä hallinnollista että taiteellista ohjelmaa. Myös kokonaiset kuorot ja avecit ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Talvipäivät toteutetaan yhteistyössä Viking Linen kanssa. Lähtö Helsingistä on lauantaina 4.3.2017 klo 11.30 m/s Viking XPRS:llä. Majoitus, seminaariosuus ja liittokokous järjestetään Sokos Hotel Virussa Tallinnassa. Helsinkiin palataan sunnuntaina 5.3.2017 klo 19.

Lisätietoja ilmoittautumisesta, osallistumismaksuista ja tapahtuman tarkemmasta sisällöstä on luvassa lähiaikoina, mutta tapahtuma kannattaa merkitä jo kalenteriin. Seuraa tiedotusta verkkosivujemme Talvipäivät-osiossa ja Facebookissa!