Liiton seuraavat Talvipäivät järjestetään Mikkelissä 23.–25.3.2018. Yksityiskohtaisen ohjelman, osallistumismaksut ja hinnat julkistamme syksyllä, mutta päivämäärät kannattaa jo merkitä oman kuoron ensi kevään tapahtumakalenteriin! Mukaan kutsutaan ennen kaikkea kokonaisia kuoroja ja lauluyhtyeitä, mutta myös yksittäiset laulajat ovat lämpimästi tervetulleita mukaan.

Paikallisena isäntänä toimii Mikkelin Mieslaulajat ja yhteistyötä tehdään myös Mikkelin Kaupunginorkesterin kanssa. Ohjelmaan sisältyy konsertti, mies- ja poikayhtyeille suunnattu lauluyhtyekilpailu, koulutusta ja gaalakonsertti – karonkkaa ja mukavaa yhdessäoloa unohtamatta!

Lauluyhtyekilpailun säännöt on julkistettu ja kilpailuun voi jo ilmoittautua tapahtumasivuston kautta. Täydennämme muilta osin tietoja sitä mukaa kun tapahtuman valmistelu etenee.

Seuraa tiedotukstamme verkkosivujemme Talvipäivät-osiossa ja Facebookissa!