TYÖPAIKKAILMOITUS
julkaistu 13.12.2021, päivitetty 11.1.2022

Suomen Mieskuoroliitto ry hakee palvelukseensa osa-aikaista toimistoassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen.

Toimistoassistentin tehtäviin kuuluu muun muassa:
– kuorotapahtumien ja -koulutusten valmistelu ja tuotanto
– tiedotus liiton jäsenille, sidosryhmille ja medialle
– tuotemyynti ja asiakaspalvelu
– kokousten valmistelu
– muut toimistotyöt

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään:
– itsenäistä työotetta ja hyviä yhteistyötaitoja
– tarkkuutta ja paineensietokykyä
– kuorotoiminnan ja -musiikin tuntemusta
– hyviä tietoteknisiä ja viestinnällisiä valmiuksia
– erinomaista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa
– tapahtumatuotantoon ja/tai viestintään liittyviä opintoja tai työkokemusta

Työsuhde on määräaikainen. Koronapandemian aiheuttaman epävarmuuden ja suunniteltujen tapahtumien mahdollisen siirron vuoksi sopimus tehdään mieluiten saman henkilön kanssa kahdessa osassa 1.2.-31.3. ja 1.4.-30.6.2022 (tai sopimuksen mukaan) 60 % työajalla. Työajan jakautumisesta sovitaan tehtävään valittavan henkilön kanssa erikseen, noin 2-3 työpäivää viikossa ja lisäksi tapahtumaviikoilla enemmän, osittain myös iltaisin ja viikonloppuisin. Työskentely osittain etänä on mahdollista, mutta tehtävässä edellytetään myös viikoittaista läsnäoloa liiton toimistolla Helsingin Kaapelitehtaalla.

Palkkaus on Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry:n kulttuurituottajille annetun palkkasuosituksen mukainen (suorittava taso, 60 %).

Hakemukset pyydetään toimittamaan sähköpostitse viimeistään 18.1.2022 (huom! hakuaikaa jatkettu!) osoitteella toiminnanjohtaja@mieskuoro.fi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Suomen Mieskuoroliitto ry:n toiminnanjohtaja Aino Herranen, toiminnanjohtaja@mieskuoro.fi, 050 375 2248

Suomen Mieskuoroliitto on suurin harrastajamusiikkijärjestö Sulasolin erikoisliitoista. Suomen Mieskuoroliitolla on noin 90 jäsenkuoroa, joissa laulajia on noin 3000.

www.mieskuoro.fi