Syyskuun jäsentarjous sopii niin pitkäaikaisille mieskuoroharrastajille kuin tuoreillekin laulajille: liiton jäsenmerkit saat nyt vain 5 eurolla/kpl (norm. 6,50 euroa/kpl). Pienellä kukkologolla varustettu hopeanvärinen jäsen- eli arkimerkki toimii vähäeleisenä merkkinä harrastukseen sitoutumisesta, ja sitä voi käyttää vaikkapa pikkutakin liepeessä tilanteessa kuin tilanteessa.

Jäsenkuoromme voivat kuitenkin käyttää merkkiä myös muilla tavoin, erityisesti tänä poikkeuksellisena aikana, jolloin laulajien sitouttaminen on tavanomaista haasteellisempaa. Onko kuorollanne uusille laulajille koeaika? Ojentakaa jäsenmerkit koeajan päätteeksi riviin hyväksytyille! Onko kuorollanne perusohjelmistoa, joka jokaisen laulajan tulee hallita? Ojentakaa jäsenmerkit jäsententin läpäisseille laulajille! Pikkukukko käy myös muistoksi laulajan ensimmäisestä lauluvuodesta tai kiitokseksi aktiivitoimijoille, joilla liiton muiden huomionosoitusten edellytykset eivät vielä täyty. Muista lisäksi liiton varsinaiset huomionosoitukset, kuten vuosiruusukkeet, ansiomerkit ja elämäntapamerkit, myös näinä poikkeuksellisina aikoina!

Jäsenmerkin tarjoushinta on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 30.9.2020 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilaukseen myönnämme lisäksi -10 % lisäalennuksen! Merkkien tilaukset voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös ostaa toimistoltamme Helsingin Kannelmäestä. Toimistomme on pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30-15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme syksyn aikana edelleen osittain etätyötä.