Syyskuun jäsentarjouksemme muistuttaa ”rakkaudesta lajiin”: saat nyt kaikkiin tilauksiin vuonna 2013 Musiikkitalossa äänitetyn Suomen rakkain mieskuorolaulu -levyn kaupan päälle. Laitamme levyn samaan pakettiin niin huomionosoitus-, kirja- kuin vaikkapa t-paitatilauksiin riippumatta tilauksen arvosta tai sisällöstä. Levyn normaalihinta jäsenille on 12 euroa/kpl, ja tähän hintaan niitä voi tilata samalla kertaa enemmänkin! Tutustu levyn sisältöön verkkosivuillamme: www.mieskuoro.fi/project/suomen-rakkain-mieskuorolaulu/

Tarjous on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden jäsenille kaikkiin 1.–30.9.2021 tehtyihin tilauksiin. Tilaukset voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta. Toimistomme on pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30–15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme edelleen osittain etätyötä.