Tammikuussa tarjoamme jäsentarjouksena kaikki nuottikokoelmat -20 % alennuksella. Koronatilanteen vuoksi moni kuoro keskittyy alkavalla kevätkaudella pienryhmäharjoitteluun ja merkkisuorituksiin, ja liitto tarjoaa välineitä myös omatoimiseen harjoitteluun vaikkapa merkkilaulujen tai POP-julkaisujemme parissa. Kaikki nuottikokoelmamme löydät täältä: https://mieskuoro.fi/project/nuottikokoelmat/

Alennushinnat ovat voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 31.1.2021 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilaukseen samaa tuotetta lisäksi -10 % lisäalennus! Tuotteiden tilaukset Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisätään toimituskulut 6,90 euroa/tilaus, ja tilauksen voi myös erikseen sovittaessa noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta (Tallberginkatu 1 B). Toimistomme on avoinna pääsääntöisesti arkisin klo 9.30-15, mutta teemme edelleen osittain etätöitä.