Tarjoamme toukokuun jäsentarjouksena jäsenillemme merkkilaulukirjat, mukaan lukien Serenadeja-kokoelma, vain 19 euroa/kpl (Perus- ja Taitomerkkilaulut sekä Serenadeja jäsenille norm. 24 euroa, Mestarimerkkilaulut norm. 28 euroa). Tilaa siis nyt nuotit kesän omatoimitreeniin, Oriveden kesäkursseille tai varusta kuoron nuottikaappi jo nyt syksyn toimintaa varten!

Tarjoushinnat ovat voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 31.5.2022 mennessä tehtyihin tilauksiin. Yli 20 kpl tilaukseen samaa tuotetta myönnämme vielä -10 % lisäalennuksen! Tilauksen voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248 / 041 730 4835 , sähköpostitse toimisto@mieskuoro.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteet on myös erikseen sovittaessa mahdollista noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta. Teemme kuitenkin osittain etätyötä emmekä ole paikalla päivittäin.