Uusi vuosi on alkanut, ja jäsenkuoroissamme mietitään, millaisella ohjelmistolla kevään laulukautta käynnistellään. Tätä pohtiessa kannattaa myös hyödyntää liittomme vuodenvaihteen jäsentarjous: saat nyt minkä tahansa nuottijulkaisumme eli sekä kokoelmat että irtonuotit -25 % alennuksella! Päätimme jatkaa vuodenvaihteen jäsentarjouksen voimassaoloa aina tammikuun loppuun saakka, jotta mahdollisimman moni ehtii sen hyödyntää.

Koko nuottikokoelmavalikoimamme löydät täältä: https://mieskuoro.fi/tuotteet/julkaisut/

Hintaesimerkkejä:

• Perus- ja taitomerkkilaulut sekä useimmat teemakokoelmat: 18 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 24 euroa/kpl)
  • Mestarimerkkilaulut: 21 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 28 euroa/kpl)
  • Sotaveteraanien perinnelaulut, Mies, kuoroon! sekä POP1-3: 9 euroa/kpl (norm. jäsenhinta 12 euroa/kpl)
  • Irtonuotit: alk. 1,35 euroa/kpl

Tarjoushinnat ovat voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden laulajille 31.1.2023 mennessä tehtyihin tilauksiin. Nuotit kannattaa tilata kerralla koko kuorolle, sillä yli 20 kpl tilaukseen samaa tuotetta myönnämme vielä -10 % lisäalennuksen!

Tilauksen voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse toiminnanjohtaja@mieskuoro.fi tai viestillä Suomen Mieskuoroliiton FB-sivulle. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteet on myös mahdollista noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta – sovi kuitenkin tällöin noutoajasta etukäteen, sillä teemme osittain etätöitä.