Yhteistyökumppanit

WellO2-hengitysharjoituslaitetta valmistava Hapella Oy:n on liiton yhteistyökumppani. Vastapainehengityslaite on nostettu myös nyt koronapandemian aikana mediassa esiin hyvänä keinona hengityslihaksiston hyvinvointia ylläpitävään hengitysharjoitteluun.

Suomen Mieskuoroliiton jäsenet saavat 15 % alennuksen WellO2-laitteen verkkokaupassa voimassa olevasta hinnasta ja lisäksi yli 10 kappaleen kertatilaukseen yhden laitteen kaupan päälle. Jäsenedun saat, kun hankit laitteen Hapella Oy:n verkkokaupasta shop.wello2.com syöttämällä koodin SMKL2017 Kupongit-kenttään. Samalla tuet Suomen Mieskuoroliiton toimintaa. Lue lisää: www.wello2.com!

* * *

Kiinnostaako yhteistyökumppanuus Suomen Mieskuoroliiton kanssa? Ota yhteyttä: toiminnanjohtaja Aino Herranen, toiminnanjohtaja@mieskuoro.fi, puh. 050 375 2248.