Paluu arkeen on alkanut ja jäsenkuorommekin käynnistelevät jälleen uutta turvallista laulukautta. Syksyn kuoroharjoituksiin tarjoamme kaikki liiton nuottijulkaisut -25 % alennuksella: esimerkiksi Perus– ja Taitomerkkilaulut sekä Serenadeja, Juomalauluja II ja suurin osa muista teemakokoelmistamme vain 18 euroa kappaleelta (norm. 24 euroa). Nyt kannattaakin tilata täydennykset merkkilaulukirjavarastoon ja uutta ohjelmistoa vaikkapa kvartettikeikoille, joulukonsertteihin tai karonkkoihin! Koko nuottivalikoimamme ja normaalihinnat löydät täältä: https://mieskuoro.fi/tuotteet/julkaisut/ (tarjous ei koske cd-levyjä).

Tarjous on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden jäsenille kaikkiin 31.8.2021 mennessä tehtyihin nuottijulkaisujen tilauksiin. Yli 20 kappaleen tilaukseen samaa tuotetta lisäksi -10 % lisäalennus! Tuotteiden tilaukset voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta. Toimistomme on 16.8.2021 alkaen pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30-15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme edelleen osittain etätyötä.