Ääntä PRKL! Suomen Mieskuoroliiton jäsenkuorot pitävät ääntä elo-syyskuussa!

Laulukauden avaavassa kampanjassa haluamme kuulla, mitä mieskuorolaulu teille edustaa ja antaa – ja miksi se on niin PRKL:n mukavaa! Kampanjaan voi osallistua elo–syyskuun ajan joko yksittäisenä laulajana tai koko kuoron voimin tuottamalla tervehdyksiä, videoita sekä kommentoimalla ja jakamalla liiton kampanjapäivityksiä. Merkitse julkaisut tunnisteilla #mieskuoro ja #ääntäprkl, niin jaamme niitä myös liiton kanavissa!

Jaamme aina mielellämme myös jäsenkuorojen konsertti-ilmoituksia sekä muita sosiaalisen median päivityksiä omissa kanavissamme – voit vinkata kuoronne kuulumisista toimistollemme tai merkitä liiton kanavat suoraan somepäivitykseen Facebookissa @mieskuoroliitto ja Instagramissa @mieskuoro!

Videon kuvaus, alkuperäiset äänet ja editointi: Mikko Tanskanen
Näyttelijä: Kai Paavilainen