Paluu arkeen on alkanut ja moni jäsenkuoroistamme pohtii varmasti parhaillaan myös laulukauden käynnistämistä turvavälit ja muut turvatoimet huomioiden. Alkavaan laulukauteen, toteutuupa se läsnäharjoituksin tai vielä etäjärjestelyin, tarjoamme kaikki liiton nuottijulkaisut -20 % alennuksella. Nyt kannattaa siis tilata täydennykset merkkilaulukirjavarastoon ja uutta ohjelmistoa vaikkapa kvartettikeikoille, joulukonsertteihin tai karonkkoihin! Koko nuottijulkaisuvalikoimamme löydät täältä: https://mieskuoro.fi/tuotteet/julkaisut/ (tarjous ei koske cd-levyjä).

Tarjous on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden jäsenille kaikkiin 31.8.2020 mennessä tehtyihin nuottijulkaisujen tilauksiin. Yli 20 kappaleen tilaukseen samaa tuotetta lisäksi -10 % lisäalennus! Tuotteiden tilaukset voi tehdä Suomen Mieskuoroliiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös ostaa toimistoltamme Helsingin Kannelmäestä. Toimistomme on pääsääntöisesti auki arkisin klo 9.30-15, mutta sovi kuitenkin noutoajasta etukäteen, sillä teemme edelleen osittain etätyötä.