Suomen Mieskuoroliiton laaja irtonuottivalikoima sisältää mieskuoro-ohjelmistoa haastavasta modernista musiikista monipuolisiin kevyen musiikin sovituksiin. Valtaosa teoksista on neliäänistä a cappella -ohjelmistoa, mutta mukana on myös piano-, urku- ja harmonikkasäestyksellisiä teoksia. Tutustu irtonuottivalikoimaan osoitteessa https://mieskuoro.fi/project/irtonuotit/ ja hyödynnä helmikuun jäsentarjous -30 % kaikista irtonuoteista kuoron tai vaikka kvartetin tulevassa ohjelmistossa!

Jäsentarjous on voimassa liiton jäsenkuoroille ja niiden jäsenille 28.2.2022 mennessä tehtyihin irtonuottitilauksiin. Yli 20 kpl tilauksiin samaa tuotetta -10 % lisäalennus! Tilaukset voi tehdä liiton toimistoon puhelimitse tai WhatsAppissa 050 375 2248, sähköpostitse mieskuoroliitto@sulasol.fi tai FB-viestillä. Postitse toimitettaviin tilauksiin lisäämme toimituskulut 6,90 euroa. Tuotteita on mahdollista myös noutaa toimistoltamme Helsingin Kaapelitehtaalta, mutta sovi tällöin noutoajasta etukäteen – teemme edelleen osittain etätyötä.